Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 13:36:45 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30486 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Linnaku (Müravall) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerija on lisanud uued joonised. Palun 
vaadata.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27242861>  (menetlus nr: 
465066), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EDDA SOOLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister